wtorek, 17 sierpnia 2010

Natalka

Są ludzie, których zna się tak długo, że w zasadzie czasem się prawie zapomina skąd ich się zna;) Natalię pamietam jescze z pierwszych klas podstawówki, nie byłyśmy w jednej klasie, ale obydwie chodziłyśmy do świetlicy.

Murowana (Murcia:D) to babka, ktora zawsze ma do opowiedzenia miliony śmiesznych historii. To właśnie ona zdradziła mi tajemnicę kultowych postaci w gdańskich tramwajach czyli Babci Foli i pani "przepraszam czy ja śmierdzę". Zawsze się zastanawiam, jak to się dzieje, że to właśnie ją spotykają takie dziwne rzeczy. W czasie wyprawy na pewno poznam kolejne historię, a i może z matematyki coś sobie przypomnę przy okazji;)

2 komentarze:

  1. Natalia, jesteś niesamowita. Myślałam,że ta wyprawa autostopem w dzisiejszych czasach to w sferze marzeń. A tu "masz babo placek" od słów do realizacji.
    Brawo DZIEWCZYNY!!!
    Europa jest piękna i tylko ją zwiedzać.
    AUNT ANIA S

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, jestem pełna podziwu!! Zaczynam czytanie wszytkich postów i 3mam kciuki za całą wyprawę. Buziaki:-**

    OdpowiedzUsuń